wtorek, 30 lipca 2019

Miłość Jezusa nigdy nie zawodzi!

Ostatni dzień nadmorskiej to było zjednoczenie dwóch grup w Mielnie;) To jest naprawdę cudowne spotkać się, chociaż przez 9 dni szliśmy w dwóch różnych grupach i różnymi trasami czuć było ogromną jedność między nami. Nie mieliśmy nawet kiedy budować tej jedności, Bóg po prostu nam to dał. Czuć się jak rodzina z ludźmi z którymi było się na rekolekcjach 4 dni, później przez 9 dni nawet się tych osób nie widziało, takie coś może być tylko darem od Boga.
Z racji że ten dzień spotkania to była niedziela, to głównie obstawialiśmy Msze Święte, na których prowadziliśmy śpiew i włączaliśmy się w liturgie słowa. Ale kiedy dostaliśmy zaproszenie na pyszny obiad w restauracji to poszliśmy tam z dwoma obrazami i ze śpiewem na ustach, zapraszaliśmy tez ludzi do kościoła. Wtedy naprawdę czuć było wielką moc wspólnoty!
Na wieczornej modlitwie Jezus dotykał nas i z wielka radością i wdzięcznością uwielbialiśmy Pana. Stworzyliśmy duży szpaler pod którym ludzie przechodzili do Jezusa, w tym czasie modliliśmy się z nich, naprawdę było widać poruszenie ich serc.
To była moja 10 nadmorska. Pan obdarowywał mnie wszystkim co sobie zapragnęłam. Tylko hotelu z widokiem ma morze nie było;) ale w drugiej grupie chłopaki mieli;) wiec tak w żarcie mówiła, że Jezus się pomylił bo to ja prosiłam;) Oczywiście to żart.
Dla mnie osobiście ten czas był wypełniony niezwykłym działaniem Boga. Najbardziej wzruszały mnie rodziny podchodzące do obrazu Jezusa Miłosiernego, każdego dnia było tak dużo rodzin
tulących się wspólnie do Jezusa. A w naszej grupie był ewangelizator, który ma żonę i 5 dzieci. Myśle, że w dzisiejszych czasach rodziny idące za Bogiem są niezwykle potrzebne.
Po raz pierwszy nieśliśmy ze sobą obraz Jezusa i Maryi. To był strzał w 10! Jezus i Maryja to jedyne pewne drogowskazy na dzisiejsze czasy. Warto iść za Jezusem z Nim życie jest lepsze i łatwiejsze. Jezus niesie w trudach tego życia bo Jego Miłość jest przeogromna i NIGDY NIE ZAWODZI, NIGDY!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz