sobota, 18 lipca 2015

Warto oddać Mu wszystko!

Pan Jezus od początku głoszenia pouczal nas w Słowie. Mówił o chciwości, nawracaniu się, że nie można być letnim. Myślałam sobie Jezu, czego jeszcze Ci nie oddałam, co jeszcze chce mieć dla siebie. I kiedy w pierwszą noc szukaliśmy z księdzem noclegów to czułam, że to nie jest przypadek, nigdzie nie chcą nas przyjąć nawet za kasę. I słuchajcie co się wczoraj stało. Jedna dziewczyna z naszej ekipy znalazła w swoim Piśmie Świętym banknot 200 zł, nie miała pojęcia że go tam ma, mama jej włożyła w razie... Wrzuciła go do skarbony w kościele. Ale nie to jest najważniejsze w tej historii:) Na spotkaniu wspólnym, które mamy co rano opowiadamy ta sytuację i ksiądz jeszcze raz przypomina nam o zaufaniu Panu i wtedy jedna osoba z naszej grupy wyciąga portfel i z niego pieniądze, które sobie zatrzymała... Więc Bóg jest super, On nigdy nie kłamie i nic przed Nim nie pościemniamy. Taki jest nasz Pan:)
A wczoraj ogrom łask. Dużo ludzi na plaży, kolejki do blogoslawienstwa. Modlitwa - pełen kościół i taki pokój Boży ze szok. A na noclegu byłam u tak przemiłych starszych ludzi, takie kochane małżeństwo. Czułam się jak u mojej babci i niczego mi nie brakowało, a starszy pan przypominał mi mojego dziadka, który już jest u Pana. Także ogólnie cudownie. Bo Bóg jest cudowny i warto mu oddać wszystko! A On wtedy będz działał z mocą.


https://www.youtube.com/watch?v=KkqL_7bHShg&feature=youtu.be






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz