niedziela, 21 sierpnia 2016

Wiotuś, Wiotuś wez posilek, ktory Ci Bog przysłał

Głosiliśmy naprawdę z mocą. I wiele dobra doswiadczylismy z ręki Pana. Rano na adoracji Asia poprosiła Pana Jezusa o słowo w sercu mówiła: no co mi powiesz Panie Jezus na początek dnia. Otworzyła Pismo Święte i uwaga: Danielu, Danielu! Weź posiłek, który ci Bóg przysyła». Daniel zaś powiedział: «Boże, pamiętałeś o mnie i nie opuściłeś tych, którzy Cię kochają». Dn 14, 37-38. 
W tłumaczeniu św Pawła jest zamiast słowa "posiłek" słowo "śniadanie".

Ucieszyło nas to przeogromnie, że Bóg tak mówi jasne o tym, że nas karmi. A kilka godz później w miejscu gdzie dostaliśmy 50 kebsow:) z frytkami, właściciel ofiarował nam 50 śniadań, które jutro rano przywiezie nam pod kościół:). Bóg jest wielki.


Ja dzisiaj na ulicach i na plaży, jak mówiłam świadectwo, albo jak mówiłam ogłoszenie do mikrofonu to naprawdę tak bardzo z głębi serca starałam się przekazać kim dla mnie jest Pan Jezus i ze warto Go wybrać. Jak mijałam ludzi, albo widziałam ich gdzieś w oknach, balkonach itd. to pozdrawiałam ich i prosiłam Jezusa, żeby się nimi zajął. Naprawdę czułam jak Jezus szedł z nami i działał z mocą. 








4 komentarze:

  1. Super! Pan jest wielki! Modlę się za was i podglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy potrzebujemy takiego świadectwa i radosci potwierdzania, że On żyje i działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jak wrócisz idziemy na Kraków..ewangelizować :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłem sobie udostępnić Twoje przepiękne † Świadectwo w zamkniętej Grupie:
    https://www.facebook.com/groups/1680203635596618/

    OdpowiedzUsuń