niedziela, 14 sierpnia 2016

Wakacje pełne cudów Bożych

Światowe Dni Młodzieży absolutnie mnie nawróciły. Ciężko opowiedzieć w kilku zdaniach o tym, co w ostatnich dniach przeżyłam w Krakowie, ale czuję się naprawdę jak po jakiś MEGA rekolekcjach. Bo to były w sumie rekolekcje dla całego świata w moim kochanym mieście. To co porusza mnie chyba najbardziej to jedność. Młodzi ludzie przybyli z całego świata, wyglądali inaczej, prezentowali różne kultury, różne sposoby życia i co z tego:) wszystkich nas łączy Jezus Chrystus. Coś niesamowitego. Ci ludzie byli wszczedzie, po prostu miasto full napchane. I chociaż czasem byłam wykończona pokonywaniem różnych dystatnsow z tytułu niedzialajacej komunikacji nie denerwowalam się szczególnie.
Obecnie znajduje się w Domu Miłosierdzia Bożego w Koszalinie i rozpoczynamy ewangelizację nadmorską. Jutro pierwszy dzień rekolekcji, ewangelizatorzy zjeżdżali się już dzisiaj. To wspaniałe uczucie głoszenia Boga Żywego przepelnia moje serce. Niektóre punkty programu rekolekcyjnego, te które będą odbywac się w kaplicy, będzie można zobaczyć w internecie. Jutro o 11 Msza Swięta, o 17 Konferencja o 20 Konferencja + czuwanie modlitewne. Zachęcam gorąco. A jeśli pragniecie głosić z nami Królestwo Boże przyjrzdzajcie.






2 komentarze: