czwartek, 25 sierpnia 2016

Nasz Bóg jest WIELKI

Dzisiejszy dzień był piękny. Pogoda słoneczna i dużo ludzi na plaży. Ludzie mówili nam że jak wyjeżdżali z Darłowa to było pochmurnie, przyjeżdżają do Darłówka a tu piękne słońce. Plazowicze chętnie nas słuchali, przyjmowali medaliki i tańczyli z nami. To było piękne i bardzo budujące.
Przyjechała do nas też telewizja więc nidlugo będzie pewno jakiś reportaż w programie Barka:)
A teraz historia MEGA! Pan z wczoraj, który podszedł do mnie po moim świadectwie, przyszedł do kościoła dzisiaj umyty trzeźwy. Powiedział, że bardzo chce pojechać do Domu Miłosierdzia Bożego w Koszalinie(o którym mu wczoraj opowiadałam). Po Mszy Świętej zapytałam ludzi, czy ktoś mógłby zawieźć tego pana do Koszalina, zglosily się aż trzy samochody:) Pan Michał(bo tak ma na imię) zabrał swój cały dobytek czyli jedna siatkę i płacząc pojechał. Nie wiem co z nim teraz będzie ale wysłałam go do Domu Boga samego więc nie martwię się. Dla mnie ta sytuacja to duży owoc naszego głoszenia.
Bóg naprawdę działa z mocą. Kościół był pełen. Wszyscy uwielbiali Boga z wzniesionymi rękami.
A i Pan Jezus dał nam obiad:)

Prosimy o modlitwę bo na jutro 11 osób nie ma transportu do Dąbek!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz