wtorek, 25 lipca 2017

Bóg zaskakuje cały czas;)))

8 raz jestem na ewangelizacji nadmorskiej nie sądziłam, że Pan Jezus może mnie jeszcze czymś zaskoczyć. Ah Wiota małej wiary;) więc uwaga dzisiaj w Ustroniu Morskim na plaży spotkaliśmy się z Hari Krishną, okazuje się że mają tutaj jakiś swój festiwal dokładnie w te dni kiedy my tutaj jesteśmy. To niesamowita łaska od Boga że możemy tutaj być akurat teraz gdyż omadlamy to miasto, wyjaśniamy ludziom że w tej sekcie działa diabeł. Po prostu sprzatamy syf, który zostawiają. Najciekawsze jest to, że rano jak się całą wspólnotą pomodliliśmy o słowo to był fragment o gniewie Bożym na lud. Niesamowite jak Bog się nie myli i jak mówi w swoim słowie.
A łaska lata się dzisiaj obficie. Dużo ludzi podchodziło do nas na plaży naprawdę bardzo dużo. A na modlitwie wieczornej wielka kolejka do błogosławieństwa.
Dostałam koszulkę, która jest moja piżamą;)
Bóg jest dobry cały czas;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz