niedziela, 7 lutego 2016

Teatr z Nieba w szpitalu!

Szkolna premiera zbudowała naszą wiarę i dodała sił do pracy. Myślę, że wielu z nas potwierdzi moje zdanie. Pan Bóg wysłuchał naszych modlitw: modliliśmy się żeby brakło krzeseł dla ludzi(w sensie, żeby było ich dużo tych widzów) i brakło, niektórzy stali:) modliliśmy się o kabel do miksera, gdyż nie mogliśmy go nigdzie zakupić, znalazł sie i kabel, który jak sie okazało był ukryty w naszym sprzęcie. Modliliśmy sie, żeby Bog dotykał i przemieniał serca naszych widzów i oglądaliśmy wiele poruszonych serc. Wiadomo, że to co Bóg robi w sercach innych jest dla nas tajemnicą ale nie zmienia to faktu, że wielu z naszych widzów dało świadectwo doświadczenia Boga tamtego wieczoru. No i modliliśmy sie też, żeby sztuka Miracle, była pierwszą, którą zagramy poza murami naszej szkoły. No i będzie!

W czwartek 11.02 godz 14.40 gramy naszą sztukę w Szpitalu Bonifratrów w Krakowie. Tak Bóg zechciał, żebyśmy zagrali sztukę o uzdrowieniu w szpitalu i to w dodatku we wspomnienie objawienia Matki Bożej z Lourdes czyli w Światowy Dzień Chorego. Ogromnie się cieszę. Bóg jest wielki. 

Oczywiście doświadczam tego przeogromnie, jak zawsze, kiedy głoszę Ewangelię, że Bóg daje tak wiele łask dla mnie. Ogromnie buduję sie moja wiara, kiedy widzę jak moi młodzi aktorzy modlą sie do Jezusa, Często jak słucham ich wypowiedzi o Bogu, jak mówią o tym co przezywają - dla mnie jest to ogromne świadectwo tego, że Teatr z Nieba należy do Jezusa. Na premierze chiałam ogłosic, że mamy swojego maila teatrznieba@gmail.com i że można przysyłać do nas intencję modlitwene. Modlimy się na każdej z prób wieć możemy wstawiać sie również za tymi, którzy nas poproszą, I właśnie to chciałam powiedzieć na premierze ale czułam ogromy opór, że ludzie nas wyśmieją, że już będą mnie uważać za nawiedzoną na maksa:) ale Pan Bóg tak zadziała, przez jedną z moich aktorek, jej słowa tak przeniknęły moje sercę, że musiałam wrócic z mikrofonem i ogłosić ten fakt:)

Ciągle coś sie dzieję, ciągle moje dzieci mnie zaskakują ufam, że tak własnie działą Jezus. Mysłę, że oni jak sami zechcą to podzielą sie jakimś świadectwem pod tym postem, albo do mikrofonu przed spektaklem kto wie:)

Kochani zapraszamy was przyjdzicie do Szpitala Bonifratrów, moze chorujecie nie tylko na ciele, często choruje nasza dusza. Moze ktoś w waszym domu choruje, przyprowadźcie go. Może chcecie się za nas pomodlić w tym czasie też przyjdzcie. Przyjdzcie odpocząc od tego świata z Teatrem z Nieba.

A o modlitwę za nasz proszę was bardzo, gdyz niektórzy z nas zaczęli właśnie chorować. Mamy dość poważne problemy zdrowotne, wieć pokornie was proszę. Cobyśmy mogli w czwartek wystąpić w pełnym składzie i grać spektakl Boga samego, bo on do Niego należy.

Telo idę spać gdyż padam!!!

Choruje ktoś wśród was? Niech sprowadzi kapłanów Kościoła, by się modlili nad nim i namaścili go olejem w imię Pana. A modlitwa pełna wiary będzie dla chorego ratunkiem i Pan go podźwignie, a jeśliby popełnił grzechy, będą mu odpuszczone.
Jk 5, 14-15





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz